Objednávka, doručení a platba
Ako poznám, že bola moja objednávka úspešne odoslaná?
V prípade, že sme vašu objednávku úspešne prijali a môžeme tak pracovať na jej vybavení, poznáte to podľa potvrdzovacieho e-mailu. Ten by ste mali obdržať ihneď po odoslaní objednávky. Pokiaľ ste si zvolili platbu prevodom, v tomto e-maili nájdete tiež informácie k platbe.
Budete ma informovať o stave mojej objednávky?
Áno, budeme, prostredníctvom e-mailu. Akonáhle obdržíme vašu platbu, pošleme vám potvrdzujúci e-mail so zhrnutím objednávky a od tej chvíle začíname pracovať na jej expedícii. Najneskôr nasledujúci pracovný deň od odovzdania tovaru prepravcovi dostanete e-mail s číslom zásielky, pomocou ktorého budete môcť svoju objednávku sledovať. Následne už všetko záleží na vami zvolenom spôsobe dopravy.
Ako dlho bude trvať, kým bude moja objednávka odoslaná, a za ako dlho mi príde domov?
Informácie o dostupnosti tovaru nájdete vždy pri konkrétnom produkte. Ak máme tovar na sklade, doba dodania je obvykle do dvoch dní od objednania. Na spracovanie každej objednávky spravidla potrebujeme nejaký čas, ale snažíme sa, aby to bolo čo najrýchlejšie v závislosti od našich kapacít a možností. Akonáhle vám príde potvrdenie o odoslaní objednávky, môžete tovar očakávať v nasledujúcich pracovných dňoch. Táto doba už záleží na dopravcovi, ktorý vám bude tovar doručovať. Všetko môžete sledovať pomocou čísla zásielky.
Jak můžu sledovat svoji zásilku?
V emailu s informací o odeslání zboží najdete také číslo zásilky, případně vás o tomto čísle bude informovat váš dopravce, spolu s odkazem, na kterém můžete sledovat její stav, případně měnit adresu či čas doručení (pokud to dopravce umožňuje).
Výmena a vrátenie
Čo robiť, keď sa mi objednaný tovar nebude páčiť alebo mi nebude sedieť?
Naším cieľom samozrejme je, aby ste boli s produktmi ON maximálne spokojní. Od okamihu, keď objednávku obdržíte, máte 14 dní na výmenu tovaru, prípadne jeho vrátenie. Pokiaľ budete chcieť tovar vymeniť alebo vrátiť, je nutné, aby bol nepoškodený, nenosený a v pôvodnom obale.
Ako mám postupovať, ak chcem produkt vymeniť?
V každej objednávke nájdete formulár pre vrátenie/výmenu tovaru (prípadne si ho môžete stiahnuť TU). Tento formulár vyplňte, uveďte vami požadovaný tovar na výmenu (číslo produktu podľa e-shopu) a spolu s faktúrou ho priložte k tovaru. Súčasne s tým, prosím, urobte novú objednávku na vami požadovaný tovar s poznámkou, že ide o výmenu a uveďte číslo pôvodnej faktúry. Tým si zaistíte, že vám bude daný tovar rezervovaný a nestane sa, že sa medzitým predá.
Tovar pošlite na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha – Uhříněves.
V prípade výmeny tovaru platíte iba dopravné smerom k nám, nový tovar vám odošleme zadarmo.
Zásielku je možné odoslať akoukoľvek doručovacou spoločnosťou.
Pri výmene za tovar s vyššou hodnotou je potom potrebné uhradiť zodpovedajúci doplatok. Podklady pre platbu doplatku vám zašle na vašu e-mailovú adresu naše fakturačné oddelenie.
Ako mám postupovať, keď budem chcieť tovar rovno vrátiť?
V každej objednávke nájdete formulár pre vrátenie/výmenu tovaru (prípadne si ho môžete stiahnuť TU). Tento formulár vyplňte, uveďte číslo účtu, kam vám máme vrátiť peniaze a spolu s faktúrou ho vložte k tovaru.
Tovar pošlite na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha – Uhříněves.
Zásielku je možné odoslať akoukoľvek doručovacou spoločnosťou.
Peniaze vám vrátime v 14-dňovej lehote, ktorá začína plynúť odo dňa, keď ste od kúpnej zmluvy odstúpili.
Reklamácia tovaru
Ako postupovať, pokiaľ potrebujem tovar reklamovať?
Záručná doba na zakúpené produkty je 24 mesiacov a počíta sa odo dňa, keď ste si objednávku prevzali.
Vezmite prosím do úvahy, že nie je možné reklamovať vady, ktoré vznikli bežným opotrebovaním alebo použitím produktov na iné účely, než na ktoré sú určené. V prípade, že nejde o vyššie uvedenú vadu, reklamovaný produkt pred zabalením dôkladne očistite – znečistený alebo inak hygienicky závadný tovar nie je možné prijať na reklamáciu a žiadosť vám bude automaticky zamietnutá.
Vytlačte si reklamačný protokol, vyplňte ho a priložte k faktúre či dokladu o zaplatení tovaru.
Tovar pošlite na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha – Uhříněves.
Vašu reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní, spravidla však skôr. O jej vybavení vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky na vami uvedený kontakt v reklamačnom formulári.