Obchodné podmienky

Sme SPRINT spol. s r.o., so sídlom Praha 10 – Uhříněves, Bečovská 1083/3, 104 00, IČO: 497 06 004, sme zapísaní v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, sp. zn. C 22694.

Naše kontaktné údaje sú:

  • info@sorrygravity.sk
  • +420 724 382 832

Na týchto kontaktných údajoch nás môžete kontaktovať aj na poskytovanie informácií a plnenie povinností podľa DSA. Jazykom komunikácie je čeština a angličtina.

Komunikovať s nami môžete aj prostredníctvom správ na našom účte na Instagrame alebo Facebooku.

Prevádzkujeme e-shop na adrese www.sorrygravity.sk.

I. Úvodom

  1. Tieto podmienky upravujú naše vzájomné vzťahy, ak nakupujete v našom e-shope. Sú súčasťou kúpnej zmluvy. Ak si však pri komunikácii dohodneme niečo iné, než je uvedené v týchto podmienkach, má táto naša dohoda prednosť.
  2. Tieto obchodné podmienky platia pre spotrebiteľov.
  3. Ak nenakupujete ako spotrebiteľ, platí pre naše vzťahy všeobecná právna úprava, ktorú nájdete najmä v Občianskom zákonníku. § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka však nepoužijeme. To znamená, že vašu objednávku v našom e-shope musíme ešte potvrdiť, aby vznikla kúpna zmluva.
  4. Ak vás zaujímajú informácie o spracovaní osobných údajov, nájdete ich na našom webe, v pätičke.

II. Obmedzenia pre platbu a doručovanie

  1. V našom e-shope môžete platiť nasledujúcimi spôsobmi:
    • platobnou kartou
    • okamžitým bankovým prevodom
    • bankovým prevodom
    • na dobierku
  2. Tovar doručujeme len na území Slovenskej republiky, ak sa individuálne nedohodneme inak.

III. Používateľský účet

  1. Na našom webe si môžete vytvoriť vlastný používateľský účet, z ktorého si môžete objednať tovar. Účet však nie je povinný, nakúpiť u nás môžete aj bez neho.
  2. Prosíme, uchovávajte vaše prihlasovacie údaje v bezpečí. Informácie a dáta, ktoré do účtu zadávate, udržiavajte aktuálne.
  3. Používateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite – občas potrebujeme vykonať údržbu alebo opravu systému. Za prípadné komplikácie sa ospravedlňujeme.
  4. Používateľský účet vám môžeme zrušiť, najmä ak ho dlhodobo nepoužívate alebo ak prostredníctvom neho porušujete zmluvné alebo iné právne povinnosti. Viac o tom píšeme v čl. V týchto obchodných podmienok.

IV. Recenzie

  1. Na našom webe alebo sociálnych sieťach môžete nájsť recenzie od našich zákazníkov.
  2. Recenzie môžu písať zákazníci, ktorí u nás daný produkt skutočne zakúpili.
  3. Na Googli, sociálnych sieťach a stránkach ako Firmy.cz môžete nájsť ďalšie recenzie nás alebo našich produktov. Keďže sú písané používateľmi na platformách tretích strán, na ktoré nemáme vplyv, tieto recenzie nemôžeme overiť. Ďakujeme za pochopenie.

V. Regulácia obsahu

  1. Na našich stránkach môžete písať komentáre a recenzie, okrem iného prostredníctvom používateľského účtu.
  2. Ak na našich webových stránkach zverejníte obsah, ktorý:
    • je v rozpore s právnymi predpismi;
    • je v rozpore s dobrými mravmi;
    • bez nášho súhlasu slúži na propagáciu produktov, ktoré nesúvisia s našou podnikateľskou činnosťou alebo sú konkurenčné;
    • propaguje násilie, diskrimináciu alebo nenávistný obsah;
    • šíri dezinformácie, nepodložené informácie alebo deepfakes;
    • by mohol akýmkoľvek spôsobom poškodiť tretiu osobu (fyzickú alebo právnickú);
    • porušuje práva tretích osôb (typicky autorské, osobnostné či iné);
    • porušuje zákonom stanovenú povinnosť mlčanlivosti alebo obchodné tajomstvo tretej osoby;
  3. môžeme podľa vlastného uváženia a závažnosti zobrazenie tohto obsahu pozastaviť, obsah vymazať, prípadne môžeme pozastaviť alebo zrušiť používateľský účet, ak jeho prostredníctvom tieto podmienky porušujete opakovane alebo závažne. Obsah, ktorý porušuje právne predpisy alebo tieto podmienky, nám môže ktokoľvek nahlásiť prostredníctvom tohto formulára.
  4. Nahlásený obsah posudzujeme individuálne, neautomatizovane, pomocou ľudského prieskumu.
  5. Ak nám takýto obsah nahlásite, pošleme vám potvrdenie o prijatí oznámenia a následne vás budeme informovať o riešení situácie v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
  6. Komentáre a recenzie tretích strán zobrazujeme v závislosti od dátumu ich zverejnenia – od najnovších po najstaršie.

VI. Naše tovary

  1. V e-shope nájdete informácie o vybranom produkte, vrátane dostupnosti a ceny. Napriek tomu s vami môžeme uzavrieť kúpnu zmluvu za iných podmienok, ktoré si dohodneme osobitne.
  2. Ak je produkt na našom e-shope uvedený ako rozbalený, otvorený, s vadou alebo s iným dôvodom zľavy, prosíme, majte na pamäti, že z tohto dôvodu ho nemožno reklamovať. Inak sa však reklamácie riadia všeobecnými pravidlami uvedenými nižšie.
  3. Všetky ceny uvádzame vrátane všetkých daní a poplatkov, okrem nákladov na doručenie. Tie sú uvedené v rámci nákupného procesu.
  4. Ak niekde uvedieme cenu, ktorá je zjavne chybná, táto cena nás nezaväzuje a zmluva medzi nami nevznikla.

VII. Objednávka

  1. Požadovaný tovar vložte do košíka. Objednávkovým procesom vás prevedieme krok za krokom.
  2. V nákupnom formulári nájdete informácie o tovare, množstve a cene, zvolíte spôsob dopravy, čím sa zobrazí konečná suma vrátane ceny tovaru a nákladov na doručenie. Na základe týchto informácií vytvoríte objednávku (ďalej len „Objednávka“).
  3. Pred odoslaním Objednávky si môžete údaje skontrolovať a upraviť.
  4. Objednávku odošlete kliknutím na tlačidlo „Kúpiť“.
  5. Potvrdenie o prijatí Objednávky vám pošleme e-mailom.
  6. Ak sa nám vaša Objednávka bude zdať neobvyklá (napr. vzhľadom na množstvo alebo parametre), môžeme vás požiadať o dodatočné potvrdenie. V takom prípade kúpnu zmluvu uzavrieme až okamihom vzájomného potvrdenia tejto objednávky.
  7. Náklady na diaľkovú komunikáciu v súvislosti s Objednávkou si hradíte sami. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od bežných sadzieb.

VIII. Doručenie

  1. Tovar vám dodáme spôsobom, ktorý si v košíku vyberiete, v stanovenom termíne, na vami zadanú adresu.
  2. Prosíme, majte na pamäti, že rovnako ako my máme povinnosť vám tovar riadne doručiť, vy máte povinnosť ho prevziať. Ak túto povinnosť porušíte, máme právo od vás požadovať náhradu škody – napríklad úhradu nákladov spojených s neúspešným doručením (aj opakovaným) alebo primerané náklady na uskladnenie tovaru. Tiež môžeme od zmluvy odstúpiť.
  3. Prosíme, skontrolujte tovar ihneď po prevzatí a akékoľvek vady nám oznámte, ideálne bez zbytočného odkladu. Vyriešime ich v rámci reklamačného procesu (viac o tom nižšie). Rýchla reakcia a dokumentácia z vašej strany nám pomáha efektívne riešiť situáciu aj s našimi obchodnými partnermi. Ďakujeme.

IX. Platba

  1. Informáciu o cene tovaru vrátane DPH uvádzame vždy pri ponuke daného produktu.
  2. Kúpnu cenu a náklady na dodanie tovaru môžete uhradiť:
    • platobnou kartou
    • okamžitým bankovým prevodom
    • bankovým prevodom
    • na dobierku
  3. Ak budete platiť na dobierku, celková cena je splatná pri prevzatí tovaru.
  4. Ak platíte bezhotovostne, celková cena je splatná pri uzavretí zmluvy. Tovar zasielame a lehoty na dodanie začínajú plynúť po pripísaní celej sumy na náš účet.
  5. Pre každú platbu vám vystavíme daňový doklad. Pošleme vám ho v elektronickej podobe na zadanú e-mailovú adresu.
  6. Prípadné zľavy u nás nemožno kombinovať.

X. Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)

  1. Ak u nás nakupujete ako spotrebiteľ, môžete tzv. odstúpiť od kúpnej zmluvy. To v skratke znamená, že sa kúpna zmluva „zruší“ – vy nám vrátite zakúpený tovar a my vám vrátime peniaze. Pre toto odstúpenie platia nasledujúce pravidlá.
  2. Odstúpiť od zmluvy nemožno pri niektorých druhoch tovaru – vyplýva to z ich povahy. Ide o tovar, ktorý napríklad:
    • podlieha rýchlej skaze alebo má krátku dobu spotreby,
    • ste po dodaní nenávratne spojili s inými produktmi,
    • sme vyrobili podľa vašich požiadaviek alebo prispôsobili vašim osobným potrebám,
    • sme dodali v zapečatenom obale a zo zdravotných alebo hygienických dôvodov ho nemožno vrátiť po porušení obalu.
  3. V ostatných prípadoch môžete tovar vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia – vami alebo osobou, ktorú ste poverili (dopravca sa v tomto prípade nepočíta). Ak sme tovar dodávali po častiach, táto lehota plynie od dodania poslednej časti alebo posledného kusu z jednej Objednávky. Ak sme sa dohodli na pravidelnom dodávaní tovaru, lehota 14 dní plynie od prvej dodávky.
  4. S tovarom sa počas 14 dní môžete oboznámiť (s jeho povahou, vlastnosťami a funkčnosťou). Nakladajte s ním však primerane a šetrne – teda len tak, ako je potrebné na oboznámenie sa s tovarom. Napríklad ak je k tovaru priložená vzorka, skúste produkt na nej.
  5. Do 14 dní nám dajte akýmkoľvek spôsobom vedieť, že si želáte tovar vrátiť (a teda od zmluvy alebo jej časti odstupujete).
  6. Na odstúpenie môžete využiť formulár, ktorý nájdete na konci týchto podmienok, jeho použitie však nie je povinné.
  7. Uveďte ideálne číslo objednávky, deň nákupu, vaše bankové spojenie a spôsob, akým vám máme peniaze vrátiť. Dôvod odstúpenia od zmluvy uvádzať nemusíte.
  8. Bezodkladne po odovzdaní alebo aspoň preukázaní odovzdania tovaru na prepravu späť k nám vám vrátime sumu zodpovedajúcu cene tovaru a zaplateným nákladom na jeho dodanie. Zo zákona máme právo vrátiť sumu zodpovedajúcu najlacnejšiemu spôsobu doručenia, ktorý ste si mohli zvoliť na našom e-shope.
  9. Peniaze vám vrátime rovnakým spôsobom, akým ste platbu uhradili, pokiaľ si nezvolíte iný.
  10. Sumu vám vrátime bezodkladne, najneskôr do 14 dní od odstúpenia. Vrátenie peňazí môžeme pozdržať do času, kým tovar neobdržíme alebo nepreukážete, že ste ho odoslali – podľa toho, čo nastane skôr.
  11. Tovar nám odošlite (alebo inak odovzdajte) na našu adresu najneskôr do 14 dní od odstúpenia.
  12. Tovar vráťte kompletný, nemal by byť upravený, opotrebovaný alebo poškodený: máme právo posúdiť, či je vrátený tovar nepoškodený, neporušený a či ste svojím konaním neznížili jeho hodnotu. Ak tovar nesprávnym zaobchádzaním alebo nadmerným skúšaním poškodíte, môžeme od vás požadovať náhradu za zníženie hodnoty tovaru a započítať ju do vracanej sumy.
  13. Náklady na vrátenie tovaru späť k nám znášate vy.
  14. Ak odstúpite od kúpy tovaru, ku ktorému sme vám poslali darček, poslali sme ho s tzv. rozväzovacou podmienkou: v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy alebo jej časti sa teda ruší aj darovacia zmluva. Prosíme, darček nám pošlite späť spolu s tovarom, ak sa nedohodneme inak. Opäť máme právo započítať prípadnú škodu oproti vracanej sume.

XI. Ako reklamovať vady

  1. Zodpovedáme za to, že tovar nemá pri prevzatí vady. To znamená, že v čase, keď ho preberáte, najmä:
    • zodpovedá vašej objednávke (je to požadovaný produkt v dohodnutom množstve, kvalite, funkčnosti, kompatibilite, prípadne má ďalšie dohodnuté vlastnosti alebo tie, ktoré môžete rozumne očakávať aj s ohľadom na naše reklamy a materiály nás alebo našich partnerov),
    • hodí sa na dohodnutý alebo požadovaný účel,
    • hodí sa na účel, na ktorý sa tovar tohto druhu obvykle používa,
    • má dohodnuté príslušenstvo, balenie alebo pokyny na použitie, ak sú potrebné,
    • zodpovedá kvalitou alebo prevedením vzorke či predlohe,
    • spĺňa právne predpisy.
  2. Ak sme vás pred kúpou výslovne upozornili, že sa niektorá vlastnosť tovaru líši, a vy ste s tým súhlasili, nemožno tovar pre túto vlastnosť reklamovať. Rovnako nemožno reklamovať vadu, pre ktorú bol tovar zlacnený a na ktorú sme vás vopred upozornili.
  3. Ak sa vada prejaví do 1 roka od prevzatia, predpokladá sa, že tovar bol vadný už pri prevzatí, pokiaľ to nevylučuje povaha tovaru alebo vady. Táto lehota neplynie po dobu, počas ktorej tovar nemôžete používať z dôvodu oprávnenej reklamácie.
  4. Tovar môžete reklamovať, ak sa vada prejaví do 2 rokov od prevzatia zásielky. Táto lehota sa pozastavuje počas trvania oprávnenej reklamácie.
  5. Vnútroštátne právo niektorých iných krajín môže stanoviť prísnejšiu úpravu reklamácií podľa bydliska spotrebiteľa.

Ako uplatniť reklamáciu

  1. Tovar môžete reklamovať akýmkoľvek spôsobom – zavolajte nám, napíšte e-mail alebo list, prípadne sa zastavte osobne.
  2. Prosíme, uveďte:
    • vaše kontaktné údaje, na ktoré vás budeme informovať o vybavení reklamácie,
    • ako sa vada prejavuje a kedy ste ju zistili,
    • ako si želáte reklamáciu vyriešiť,
    • doklad o kúpe alebo iný dôkaz o nákupe.
  3. Vadný tovar nám pošlite alebo prineste spolu s reklamačným formulárom. Niekedy nám môže stačiť aj fotografia – vopred vás budeme informovať. Ideálne nás teda kontaktujte vopred, dohodneme sa.
  4. Tovar na prepravu vhodne zabaľte, aby sa nepoškodil. Prosíme o pochopenie, že pre väčšinu reklamácií (a ich posúdenie) je potrebné zaslať tovar kompletný – opäť nás v takom prípade kontaktujte vopred, dohodneme sa, či to platí aj vo vašom prípade.
  5. Pri reklamácii vám pošleme elektronické potvrdenie o prijatí reklamácie a následne aj o jej vybavení.

Čo môžete požadovať

  1. V prvom rade môžete požadovať opravu, doplnenie alebo výmenu tovaru.
  2. Ak je zvolený spôsob nemožný (napr. tovar sa už nepredáva) alebo neprimerane nákladný (napr. stačí len dodať chýbajúce príslušenstvo), môžeme vašu voľbu upraviť.
  3. Môžete tiež požadovať primeranú zľavu alebo odstúpiť od zmluvy, a to v týchto prípadoch:

    • vadu sme odmietli odstrániť alebo ju neodstránili riadne v zákonnej lehote, alebo je zjavné, že to nezvládneme,
    • vada sa opakovane prejavuje,
    • vada je podstatná.

    Odstúpiť od zmluvy nemožno (a máte teda len nárok na zľavu), ak je vada nepodstatná. Vo všeobecnosti sa však predpokladá, že ide o vadu významného charakteru.

Ako vybavíme reklamáciu

  1. Reklamáciu vybavíme bezodkladne, najneskôr do 30 dní, ak sa nedohodneme inak. V opačnom prípade môžete od zmluvy odstúpiť alebo požadovať primeranú zľavu.
  2. O vybavení reklamácie vás budeme informovať na kontaktné údaje, ktoré ste uviedli pri reklamácii. Ak si tovar neprevezmete, môžeme od vás požadovať primerané náklady spojené s jeho uskladnením.
  3. Náklady, ktoré účelne vynaložíte na oprávnenú reklamáciu, vám preplatíme. O preplatenie nás požiadajte čo najskôr, najneskôr do jedného mesiaca od konca lehoty na uplatnenie reklamácie, inak na tieto náklady nebudete mať nárok.

XII. Záverečné ustanovenia

  1. Podľa zákona č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, máte právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu vyplývajúceho z kúpnej zmluvy. V takom prípade sa môžete obrátiť na Českú obchodnú inšpekciu (Ústredný inšpektorát – oddelenie ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosúdne riešenie sa začína výlučne na váš návrh, ak sa spor nepodarilo s nami vyriešiť priamo. Návrh môžete podať najneskôr do 1 roka odo dňa, keď ste u nás prvýkrát uplatnili svoje právo, ktoré je predmetom sporu. Riešenie sporu online môžete začať prostredníctvom platformy ODR na stránke ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadení (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).
  3. Podnikáme na základe živnostenského oprávnenia. Dozor vykonáva živnostenský úrad a v zákonom stanovenom rozsahu Česká obchodná inšpekcia, na ktorú sa môžete obrátiť s prípadnou sťažnosťou.
  4. Dozor v oblasti povinností podľa nariadenia DSA vykonáva Český telekomunikačný úrad.
  5. Zmluva je u nás uložená, neposkytujeme k nej však prístup.
  6. Zmluvu uzatvárame v českom jazyku.
  7. Naše vzťahy sa riadia právnym poriadkom Českej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
  8. Všetky práva k našim webovým stránkam, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozloženia stránky, fotografií, videí, grafík, ochranných známok, loga, produktov a ďalšieho obsahu a prvkov, patria nám. Zakazujeme ich kopírovať, upravovať alebo inak používať nad rámec kúpnej zmluvy bez nášho súhlasu.

V Prahe, dňa 1. 7. 2025

Vrácení zboží

Výměna zboží

Reklamace zboží

Obchodní podmínky

Doprava a platba

Často kladené dotazy